tiistai 20. lokakuuta 2015

taika | uudet chipit

Nyt siis jotain muuta kuin miitin mainostamista. Eli siis kauan odottamani chipit saapuivat eilen! En ollut koskaan aiemmin nukelle chippejä vaihtanut, joten tuo operaatio otti hiukan koville. ;^; Koska en ymmärtänyt silmämekanismia, päätin purkaa sen osiin. Tässä taas nähdään, kumpi tämän blogin pitäjistä on nukkeillut vuodesta 2011 lähtien...
Pienistä ongelmista huolimatta sain chipit paikoilleen nättien pupillien kera. Voin sanoa, että ne käyvät Hazelille tooodella hyvin! Pidän sinisistä silmistä, ja ne käyvät näköjään myös nukelleni. Ullakin sanoi, että ostamani chipit ovat paremmat kuin entiset värikkäät. Oli kiva kuulla positiivista palautetta konkarilta. ^^
Kuvat on otettu taas siellä samaisessa leikkipuistossa, missä minä kesällä enimmäkseen aikaani vietin. Lapsia siellä oli nytkin, mutta en antanut sen häiritä.
Tosiaan, muistakaa tämän viikon lauantain miitti! Toivottavasti eteläsavolaiset eksyisivät sinne, näyttää nimittäin siltä, että kukaan ei ole tulossa. nyyh ~ ;_;


Viime kuvissa nähdyistä vaatteista minä olen suurimman osan tehnyt itse. Esimerkiksi tuossa minun ja Ullan yhdessä tehdyn postauksen kuvissa Hazelin päällä olevat vaatteet ovat täysin minun käsialaani. Jos kiinnostaa, voin alkaa myymään tekemiäni vaatteita vaikka Instagramissa. En tietysti ala tekemään mitään sellaista, ennen kuin olen mielestäni tarpeeksi hyvä siihen. :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti