torstai 8. lokakuuta 2015

taika | pappilan pihalla

Moikka taas! :-) Mulla oli tänään kuvataidekoulu (harrastan jo viidettä vuotta), ja se on yleensä Pieksämäen Isolla-Pappilalla. Otin tänään Hazelin sinne mukaan, koska pappilan takapiha on tosi kaunis ja nyt varsin syksyinen.
Muuten pientä infoa tässä kertoilen. Eli tilasin Mollamaniasta Hazelille uudet chipit. En ole vielä maksanut niitä, koska jostain syystä heillä kestää lähettää mulle se infosähköposti. ;_; Awh, mä vaan haluun ne chipit jo niin paljon. Tilasin siis siniset. Pidän Hazelin monivärisistä silmistä tosi paljon kyllä, mutta siniset houkuttelee liikaa ~
Tosiaan, myös minulla on nyt Instagram-tili nukeille omistettuna. Personal acc on ollut jo melkein vuoden, mutta nyt on myös tämä. Sinne tulee melkein päivittäin kuvia, kannattaa tsekkaa! ^^ Käyttäjänimi on @dollsnsnowflakes.
Hazelin muutakin kustomointia olen hieman miettinyt. Uusi obitsu ja peruukki on ainakin tilattava, naamakustomista en vielä tiedä.
Teen nykyään myös vaatteita nukeilleni - tai siis tähän asti olen väsännyt niitä vain Dalilleni, Nikita on niin pirun pieni etten edes yritä. :-D Olen ommellut ne käsin, mutta vain lähinnä siksi, etten ole jaksanut hakea ompelukonetta vaatehuoneesta. duh. Mutta jatkossa varmaan teen koneella, saapahan huolellisempaa jälkeä.
Anteeksi, kun Nikitasta ei ole tullut kuvia, seuraavaan postaukseen näpsin kuvia siskoksista yhdessä ~ :>
Uskomatonta, miten pitkiä tekstejä mä tännekin saan. Lifestyle-blogini (jonne pääset muuten tästä) on aina täynnä tekstiä, mutta mä luulin, ettei tänne riitä yhtä paljon juttua kuin kuvia. Ilmeisesti mä tykkään sanoista aika paljon. :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti