lauantai 13. helmikuuta 2016

ulla | Himekoa ja Lottea

Heipä hei!! Olen täällä taas, parantuneena! Joo siis, kerroin viime postauksessa, että olen sairastellut vähän, mutta se jatkui vielä siitä. Yhteensä olin noin 2 viikkoa kipeänä (viikon poissa koulusta.) Luultiin eka, että se oli vain pitkittynyt flunssa, mutta ei... poskiontelotulehdushan se siellä oli, mutta olen syönyt nyt muutaman päivän antibiootteja ja olen terve kuin pukki, järkyttävää yskää lukuunottamatta :D
Mutta kuitenkin kävin ottamassa muutaman kuvan Himekosta ulkona, mutta kun sisälle tulin ja käynnistin koneen huomasin, että niitä oli kyllä aivan liian vähän, joten räpsäsin muutaman kuvan myös Lotesta. Toivottavasti pidätte tästä postauksesta


look I can fly

Mä rakastan tota toppia Loten päällä! Sen voit yhditää melkein mihinkä tahansa hameeseen ja se näyttää aivan ihanalta! Mutta ehkä oon ruvennut käyttämään sitää liikaa... nääh! Toivottavasti seuraavassa postauksessa olisi jo Minka mukana, jännittää minkälaiset huulet sieltä tulee. Mutta sitten kun Minka on selvinnyt sieltä pois, pitäisi ehkä ruveta ostelemaan tolle Himekolle peruukkia ja obitsua :D

5 kommenttia:

  1. Ihana pistaus ja kuvat olivat söpöjä:3 toivottavasti saat yskäsikin vielä loppumaan! <3 terkkuja nukeille

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Krhm. Vastaan omaan kommenttini mutta siis, postaus* xD

      Poista
    2. Kiitos paljon ihanasta kommentistasi ❤️❤️❤️

      Poista
  2. Suloisia kuvia jälleen! Himekon kuvissa on kaunis ja kirkas luonnonvalo, tytön hempeä asukokonaisuus saa lumen loistamaan vielä kirkkaammin ♥ Suosikkini ylemmistä on neljäs kuva, siinä lumi on tuomassa hilemäistä ja rauhallista sävyä, ei ole kiire minnekkään. Myös Loten kuvissa valo tasoittuu nätisti nuken kasvoille ja vaikka ikkunasta paistaa talven aurinko, vaatteet ovat silti kesäisen söpöt! Toivottavasti Minka saapuu pian ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinulle taas ihanasta kommentistasi!! Innolla odotetaan, milloin tyttö saapuu kotiin ❤️

      Poista