sunnuntai 10. tammikuuta 2016

ulla | Liebster Award

♥ ♥ ♥
Ensimmäisenä haluaisin kiittää tätä ihanaa henkilöä, joka antoi tämän 
palkinnon minulle!
♥ ♥ ♥



SÄÄNNÖT

1. Kiitä palkinnon antajaa ja linkkaa hänen bloginsa postaukseesi

2. Laita palkinto (KUVA) blogiisi

3. Vastaa palkinnon antajan esittämiin 11 kysymykseen

4. Nimeä 5-11 blogia joilla on alle 200 lukijaa

5. Laadi 11 kysymystä joihin palkitsemasi bloggaajat vastaavat

6. Lisää palkinnon säännöt postaukseen

7. Ilmoita palkitsemillesi bloggaajille palkinnosta ja linkkaa oma postauksesi heille, jotta he tietävät, mistä on kyse

Minun vastaukseni
1. Monta nugsua sinulla on?
Minulla on 5 nukkea, 4 Pullippia ja 1 Dal

2. Kauan olet blogannut?
En muista ihan tarkalleen, mutta jonkun 3-4 vuotta

3. Millainen luonne sinulla on? 
Olen erittäin ujo uusien ihmisten seurassa, mutta kun tutustaan vähäsen olen erittäin
mukava ja minun kanssani saa nauraa niin paljon kuin pystyy!

4. Oletko käynyt miiteissä? Jos olet niin monessa, jos et aijotko joskus käydä?
Olen käynyt 2 miitissä

5. Nukkejesi mallit?
Pullip Arietta, Sfoglia, Merl ja Stica ja Dal Jolie

6. Keräilötkö mitään muuta kuin nukkeja? Jos keräät niin mitä?
Ennen keräsin postimerkkejä, mutta nyt se on jäänyt.

7. Kallein nukkesi?
Holly, mutta onneksi en maksanut sitä itse :D

8. Onko sinulla lemmikkiä? jos on niin kerro pieni tietopläjäys hänestä^^
Ei ole, haluaisin :(

9. Mikä sai sinut aloittamaan nukkeilun?
Tämä perus, että kaveri sai nuken niin minäkin halusin!

10. Joskus kun lopetat nukkeilun niin myytkö nukkesi ja niille kuuluvat asiat? (eli vaatteitaa, kuvausrekvisiitat yms.) 
Möisin luultavasti jotkut nuket, mutta suurimman osan jättäisin itselleni, muistoksi.
Ja joitakin rekvisiittoja ynm möisin, koska vievät tilaa.

11. Pihi vs Tuhlari (?)
Olen ehdottomasti TUHLARI

Kysymykset

1. Ompeletko vaatteita nukeillesi? 

2. Kuinka monta nukkea sinulla on?

3. Miksi Pullipit, miksi ei vaikka Monster High?

4. Kuinka paljon olisit valmis maksamaan grailistasi?

5. Oletko koskaan miettinyt nukkejesi myymistä?

6. Näetkö Pullipit elämässäsi vielä 10 vuoden päästä?

7. Seuraava nukkesi?

8. Lempi nukkesi?

9. Grailisi?

10.  Lempi nukkeblogi/insta?

11. Mielipiteesi Angel Gate:sta?


Liebster Awardin saavat:








 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti