lauantai 2. tammikuuta 2016

taika | 2k16

Hyvää päivää ja hyvää uutta vuotta samalla! Toivottavasti teidän vuodenvaihde meni mukavasti rauhaisissa merkeissä, mun meni ainakin. :-) Olin kotona äitin kanssa kahdestaan ja katsoin telkkaria teemuki kädessä. Oli tosi mukavaa mennä taas äitille, olin koko jouluntienoon isällä.
Meidän koulu alkaa vasta ensi viikon torstaina. Hähää, suckers!! No ok loma alkoikin myöhemmin kuin useimmilla teistä, mutta silti, pitempään kestävä loma on aina parempi.
Tammikuu tietää myös sitä, että mun synttärit lähenevät uhkaavasti. Täytän tämän kuun 17. päivä kuusitoista vuotta. Vau, se on jo luku. Sen kunniaksi lähdemme Ullan kanssa kahdestaan Lappeenrantaan – tosin jo sen viikon perjantaina. Ajattelin, että syntymäpäivänäni postaan jotain spesiaalia Instagramin puolelle, joten olkaa tarkkana! Sinne tulee nyt viikon aikana aika paljon kaikkea erikoista, kannattaa tsekkailla. :-)
Piipahdin tänään isällä, sillä mun rakas kummisetä on siellä käymässä. Kuvailin myös Hazelia puistossa ja erään muistomerkin juurella. Hazelin yllä oleva henkelihame ei ole omaa käsialaani, ostin sen Instagram-käyttäjältä @rfp_pullipshop. Toivottavasti pidätte kuvista. I'm out.

4 kommenttia:

  1. aww, ihana dal♥ itsekin modatusta dalista haaveilen, ehkä myöhemmin sitten. löysin sut vast äsken instasta, oot kivan olonen ihminen<8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon!! :-) uu, uusi tuttavuus, päivää vain sinullekin! hihi, hauska kuulla (yleensä ensivaikutelmat ei mun kohalla pidä paikkaansa mut joo :-D)

      Poista
  2. Söps Hazel tuo asu päällä, ja toki muutenkin <3 Nätti tausta kuvissa kun on vähän valkoista ja vihreää ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia! ^^ siun kommentit on aina niin mukavia :-)

      Poista