lauantai 19. joulukuuta 2015

ulla | pienoinen Meika

Siitä onkin jo liian kauan, kun olen viimeksi tehnyt tänne postauksen! Pahoittelen minun epäaktiivisuuttani. Mutta jos haluat kuvia minulta, seuraathan minua Instagramissa @ulla_pullip, jonnekka julkaisen melkein päivittäin kuvia.
Kuten jostakin Taikan postauksesta olet saattanut bongata, kun Hazel sai uuden obitsun Meika sai hänen entisen, joten olen päässyt tyttöstä kuvaamaan jälleen. Ja modasin myös hänen simmut, jotka ovat aivan ihanat!
Odotan aivan liikaa joulua, koska silloin saan Sticani!! Olen miettinyt kahta nimi vaihtoehtoa: joko Hannah tai Holly. Taidan ehkä pitää enemmän Hollystä, mutta saa nähdä.
Mutta kuitenkin tässä on muutava kuvanen Meikasta, joka on saanut liian vähän huomiota.


No oli siinä mahtavat neljä kuvaa :D
joo mä en tiiä mitä noita kuvia vaivaa, kun eivät ole linjassa, mutta taistelin niitten kanssa jo tarpeeks pitkään, joten... shh

2 kommenttia: